سطل پلاستیکی گلخانه کوچک از سایز 1 الی 3 حداکثر برای انواع گل کاکتوس مناسب است. به دلیل نگهداری راحت و همچنین مزایایی که برای خریدار دارد، در اکثر گل فروشی ها بسیار از آن یافت می شود.

سطل گلخانه

خرید عمده سطل گلخانه پلاستیکی به صورت کارتنی است. البته تمامی محصولات یک نحوه بسته بندی دارند که در زمینه پلاستیک جات اکثریت محصولات همان بسته بندی کارتنی می باشند.

حتی سطل زباله سرویس بهداشتی را نیز در بسته بندی کارتنی قرار می دهند که بهترین مدل به شمار می آید.

سطل گلخانه پلاستیکی برای انواع گل به کار می رود و به دلیل اینکه از مواد بازیافتی برای تولید آن استفاده می گردد، به همین دلیل با قیمت بسیار مناسب می تواند به بازار ارائه شود.

سطل پلاستیکی گلخانه

انواع رنگ سطل گلخانه پلاستیکی

انواع رنگ سطل گلخانه ای با یکدیگر کاملا متفاوت می باشند. به عنوان مثال رنگ هایی که برای این سطل ها در نظر گرفته می شود به صورت زیر است:

  • سیاه یا مشکی
  • قهوه ای
  • سبز
  • خاکستری

به دلیل اینکه رنگ مواد بازیافتی با یکدیگر متفاوت است یا کاملا سطل ها به رنگ مشکی در می آید و یا اینکه رنگ های تیره ولی روشن تر هم خواهد شد.

سطل گلخانه ای

قیمت سطل پلاستیکی گلخانه

اگر به دنبال قیمت سطل پلاستیکی گلخانه هستید، با توجه به قیمت روز و تغییراتی که پلاستیک جات به خود می بیند معمولا با اختلافاتی روبرو هست ولی در حالت کلی قیمت از یک روند کلی خارج نخواهد شد.

نرخ ارز متاسفانه بر روی قیمت محصولات تولیدی پلاستیکی بسیار تاثیر گذار است به صورتی که یکی از تولید کننده ها در یک روز 4 بار قیمت فروش خود را به باغداران و گلخانه داران مختلف تغییر داد.

این امر باعث شده است که در زمینه تولید محصولات پلاستیکی من جمله سطل گلخانه در درجه اول محاسبه حداقل قیمتی صورت گیرد و سپس قیمت به مشتریان اعلام شود.

گلدان پلاستیکی ارزان